close

很喜歡 決勝21點 裡面

Ben 最後和面試教授講的一番話

I had a 1590 on my SAT, I got a 44 on my MCAT, and I have a 4.0 GPA from MIT.
I thought I had my life mapped out, but then I remembered what my non linear equations professor once told me,
always account for variable change...

我SAT 1590分, MCAT 44, GPA4.0 來自麻省理工.

我以為我的人生清晰可見, 但我想起了非線性方程式教授曾經告訴過我,

"永遠把變異數考慮進去" 

 




 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    決勝21點 經典台詞
    全站熱搜

    Steven 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()